Dags för några nya kort

Det tar lite tid mellan varven innan jag hinner ladda upp här men här kommer äntligen lite nytt jag gjort den senaste tiden.


 

Först ut är detta bröllopskort till en kollega som gift sig.

Stämpeln kommer från Magnolia. Inte helt lätt att fotografera när man har glimmermist, det glittrar väldig mycket här på fotot :-).


 


Det här kortet fick min mor när hon nyligen fyllde år.
Stämpeln kommer från Heartfelt Creations.

Jag har målat med Promarker och marekrat lite med glitterpennor.

Dekorerat med bl.a. rosor, blad, band och fjärilar.





Sonens kompis sedan 2-års ålder fyllde 20 år, och vi var bjudna på ett roligt kalas där.

Tyckte att den här stämpeln, som jag annars är lite tveksam för, i det här fallet passade bra.





Sist ut för denna gång detta kort med en stämpel från Whipper Snapper.

Det här med mer manliga kort är ju av någon konstig anledning alltid lite svårare, men här tyckte jag nog ändå att det blev ganska så passande.

Biljettstämpeln med die kommer från Whimsy stamps.


Ha en härlig helg!


Eva




 


Kommentarer
Postat av: Elin

Oj, va många fina kort,

gillar dina stämplar, tjejen va ju fräck.

Kram Elin

2011-06-18 @ 12:21:06
URL: http://elinpysselochkort.blogspot.com
Postat av: Louise (vbg)

Jo Eva....jag var med i en swap och fick denna uppstämplat..så tyvärr, jag har ingen aning varifrån stämpeln är...lite synd för jag gillade oxå den skarpt :) Härliga kort du har gjort gillade kortet med tjejen på...;)

2011-06-19 @ 20:03:38
URL: http://louisevbg.blogg.se/
Postat av: Gunvor

Underbara kort Eva!

En riktigt Glad Midsommar!



Kram, Gunvor

Postat av: Carole

So many fabulous cards!

Thanks for visiting my blog :-)

Carole

2011-07-25 @ 20:33:11
URL: http://stardustgemsandribbon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0