Lite nytt från julkortsverkstaden

Jodå julkortsverkstaden har öppnat för ett tag sedan och verksamheten är i full gång.
Som man brukar säga "det ska börjas i tid" och det vill nog till det för att hinna med allt.

Här kommer några av mina julkortsalster.

Här kommer först detta kort med den underbart söta flickan (eller pojken?) från Sarah Kay. Jag blev "kär" direkt när jag såg denna helt underbara stämpel.

Har målat den med Promarker.
Textstämpeln med god jul kommer från Kortmakaren.
Har satt lite glitter på draperiet och lite 3dlack på glorian och stjärnan och så några halvpärlor.
Martha Stewartpunchen Doily Lace har jag också använt mig av.

 

Nästa i raden är ett kort med en stämpel från Scraplyckan som naturligtvis jag också målat med Promarker.
Här kommer texten från Aud design.
Dekorerat med ett silvrigt band, halvpärlor, vit julstjärna och en charm i form av en tomte.




Ett kort med en helt underbar jultextstämpel från Kortmakaren.
Inte så mycket dekorationer, tycker texten skall tala för sig själv.
Lite halvpärlor och några utstansade snöflngor och hörn tyckte jag fick räcka på detta kort.





Sist ut för denna gång får detta kort bli.
Stämpel från Stampavie.
God Jul stämpeln minns jag tyvärr inte var den kommer från.

Nej nu får ni inte mer denna gång.
Åter till verkstaden :-))

Tack för att du tittade in.
Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad.

Eva


Kommentarer
Postat av: Ingela

Åhhhh vännen såååå snygga kort!!! Gillar uppläggen på alla korten, SK motivet är ju underbart gulligt.



Kram Ingela

2009-10-31 @ 15:04:45
URL: http://scrappeliscrap.blogspot.comspot.com
Postat av: Ritva

Helt underbara kort!

Kram Ritva

2009-10-31 @ 16:21:32
URL: http://ritva-handgjordakort.blogspot.com/
Postat av: Cicci

Vad du är duktig. Så fina kort. Tack för inspiration.

Kramiz

2009-11-01 @ 20:25:26
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: carina

mmmm LIKE MUUUCCHOOOO blink blink

kram

2009-11-03 @ 19:47:19
Postat av: sussilull

å jisses va söta kort! Den undre stämpeln är ju helt bedårande och pappret passar verkligen till "temat".

2009-11-12 @ 11:23:24
URL: http://www.sussilullolitetill.blogspot.com
Postat av: Maimo

Vilka underbara kort!! Du är bara så duktig



2009-12-03 @ 23:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0