Kort o godis

En nära kollega fyllde år i veckan och då hade jag gjort det här till henne.





Jag gjorde en s.k. bagtopper tilll cellofanpåsen där jag använde en stämpel med en tulpanbukett i vas.
Fyllde cellofanpåsen med lite "smått och gott".
Godis är ju aldrig fel eller hur? :-))

Till denna påse gjorde jag sen även ett kort med en ganska så liknande stämpel med tulpaner i vas.
Höll mig till samma färgnyanser och till vissa delar till samma mönstrade papper.
De små utstansade fjärilarna på kortet gjorde jag i samma mönstrade papper som jag hade på bagtoppern.


Kommentarer
Postat av: mariem

vilken toppenpresent, så fint!

2009-12-10 @ 21:20:08
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0