Lite födelsedagskort

Det är inte bara studenter som firats de senaste veckorna.
Lite födelsedagskort har det också blivit, både till liten och stor.




Först detta kort till en som blev 15 år häromdagen.
Visst är han söt den där halvsovande men vaktande björnen.
Den kommer från Bildmålarna.
Texten minns jag ej var jag köpt.
Som vanligt har jag målat med Promarker.




Detta kort fick en av mina kära stämpelvänner när hon nyligen fyllde år.
Lite mer än 15 fyllde hon men inte så där väldigt mycket mer :-)))
Även här kommer stämpeln med den fotbadande tjejen från Bildmålarna.
Och självklart målat med Promarker.




Och slutligen ett kort som min kära mor fick på sin födelsedag.
Stämplarna med hinken och trädgårdshandskarna kommer från Impression Obsession.
Jag tänker inte berätta att jag målat med Promarker :-)))

Nu närmar sig midsommar med stormsteg och vi hoppas på riktigt härligt väder eller hur?

Vill passa på att önska er alla en riktigt skön helg!

Kommentarer
Postat av: Chruss

Härliga kort Eva!

Och tack för tipset med halvpärlorna - jag brukar hitta brads och eyelets med jämna mellanrum jag.......:-D - men man har ju inte roligare än vad man gör sig.

Här har vi äntligen fått sol igen. Började lite trevande igår och idag är det underbart ute igen. Fortfarande blött - vi fick över 50 mm - visserligen under längre tid men ändå.

Ludde tassar har varierat i alla möjliga färger, maskrosgula, gräsmattegröna (nyklippt gräs), kolsvarta (efter att ha haft ut en plantering för mej...) och just nu har de en typ av lerfärg...så jag tycker det räcker med det , vill inte ha kortmakeridraperade tassar också...

kram på dej!

2009-06-17 @ 11:03:23
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: Ritva

Fina kort!

Tycker speciellt mycket om kortet.

Hon som bara fyllde lite över 15 år.

Kram Ritva

2009-06-17 @ 14:50:34
URL: http://ritva-handgjordakort.blogspot.com/
Postat av: Maria

Du gör så fina kort Eva. Hoppas allt är bra med dig och familjen och att nu har och har haft en härlig midsommar.



Många kramar Maria

2009-06-20 @ 16:28:42
URL: http://copyrightmaria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0