Nya stämplarna igen

Var ju bara tvungen att göra några kort till med mina nya stämplar från Morehead.
Det är 3 olika set jag köpt.



Här är den tredje tjejen med den fina liljan i handen.
Jag har målat med Promarker så klart :-)
Liljan finns med i setet även som "lös blomma" så jag har stämplat den en extra gång och fäst med 3d-kuddar på den "första blomman". Svårt att se här.
Satt på lite crackle paint också på blomman och 3d-lack på ögonen.

Den söta lilla fågeln kommer från Magnolia.




Och här kommer den sittande flickan med rosen igen.
Denna gång som ett Krya på dig kort.

Lite glitterlim på rosen och 3d-lack på bl.a. rosetter och ögon.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Åhhh bedårande kort!!!



Vilken tur att vi fick tag i dessa stämplar Eva!!! lycklig och nöjd



Ha en bra dag!



Kram Ingela

2009-02-16 @ 10:03:03
URL: http://scrappeliscrap.blogg.se/
Postat av: MonicaO

Säger bara det!! Jag som inte fick några.

Dessa är ju sååå gulliga.



Monica:o)

2009-02-16 @ 18:01:39
URL: http://scrapparenmonica.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0