En award

Från två goa stämplande tjejer Chruss  och Annica har jag fått denna award:



Tack tjejer! Jag blev jätteglad för detta!

Och reglerna är så här nu:

1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån.
3. Nominera 8 st andra.
4. Länka till dem i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.

Att välja 8 st är inte helt lätt men här kommer i alla fall mina val (några har nog redan fått den men det tycker jag inte gör så mycket eftersom jag ju gillar deras bloggar)

Ingela
Ingrid
Gunvor
Monica
Louise
Cicci
Carina
Lenislenis

Lycka Till!

Kommentarer
Postat av: carina

Hej!



Tackar mjukast for awarden du gav mig.

Varmer gott i hjartat.



Idag 33grader och ett blagront ljummet hav.



Kram!

2009-02-12 @ 12:38:33
URL: http://carinaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Carina W Moa&Max

Hej!

Måsta tacka så hemskt mycket för awarden du gav mig.

Man blir så hedrad.

Dina nya stämplar är sååå söta!



Kram!

2009-02-22 @ 06:57:52
URL: http://carinaspysselsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0