Lite påskkort

Nu närmar sig påsken med stormsteg och några extra välbehövliga lediga dagar.
Man kan bara hoppas på att påsken också kommer med fint väder.

Några påskkort har det blivit.
Skickar inte så där väldigt många påskkort men några blir det som det är  kul att skicka till nära och kära.

Här nedan kommer ett litet axplock av mina påskkort.

Håll till godo!



Här ett med en glad kanin som jag har för mig kommer från Whipper Snapper om jag inte minns helt fel, vilket jag gör ibland.



En flygande dam på väg till kända Blåkulla kanske?
Stämpel från Bildmålarna.



Ett annat påskkort med de härliga hönorna också de från Bildmålarna.
Tycker de är så söta på något vis om man nu kan uttrycka det så.



Och påskkort utan ett med en stämpel på från Penny Black är väl nästan omöjligt eller hur?
Så därför får detta bli det sista påskkortet för denna gång.

Jag har några påskkort till på lager men de kommer längre fram.

Ha en bra vecka.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej vännen!!!



Åhhh vilka fina kort! Har själv några kvar jag måste göra, hoppas jag hinner bara :-))



Jag anar en grön tråd fniss



Kram Ingela

2009-04-05 @ 23:53:48
URL: http://scrappeliscrap.blogg.se/
Postat av: MonicaOlsson

Så fina kort du har gjort. Håller med att det är en grön tråd.....



Kramis Monica som snart är klar med sina påskkort. Bara den sista finslipningen.

2009-04-06 @ 09:49:48
URL: http://scrapparenmonica.blogspot.com/
Postat av: Cicci

Vilka härliga vårkort! Gillar speciellt det översta.

Kramiz

2009-04-06 @ 21:46:14
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: carina

Underbara kort.....det luktar GRÖNT hela vägen hit... KRAM

2009-04-08 @ 23:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0