Frågor och svar

En stämplande vän Gunvor har utmanat mig i sin blogg och vill ha svar på lite frågor om mig:

Vilken mat äter du ofta? Varm mat är jag glad för grytor av alla de slag och sort. Sen är jag glad för olika sorters kex och ost med tillbehör också.

När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Inte en chans att rastlösa jag sitter kvar. Jag hjälper väldigt gärna till att duka av. Tycker själv att det är så skönt när man har gäster och får hjälp så för mig är det självklart att hjälpa till när jag är borta.

Var sitter du helst när du bloggar? Vid vår dator i arbetsrummet

Köper du ofta Triss?
Kanske en varannan månad ungefär.

Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester?
Vår bästa semester hade jag och gubben för många år sedan då vi var en vecka på Cala Mayor på Mallorca.
Inget speciellt men det var en sån där härlig vecka med underbart lagom väder, bra hotell, trevliga människor och ja bara en avkopplande skön vecka.

Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Det här är ganska kul för jag kan ta exakt samma svar som min utmanare har i sin blogg :-) nämligen:
"Jag tittar hemskt sällan på TV men Hells Kitchen på 3:an missar jag inte om det inte är något alldeles speciellt som kommer i vägen. Så jag får väl säga 3:an!"

Vilket är ditt favorit vin? Jag har inget direkt favoritvin men det skall helst vara ett rött.

Och så ska jag nu i min tur välja ut 4 stycken som jag vill ska svara och sedan utmana dem på deras bloggar. Be dem läsa min, och låta personen som utmanat mig veta när jag svarat på utmaningen. Nu vill jag utmana följande kreativa pysslare:

Ingela
Annica
Monica
Lenis

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Haha - va kul med samma TV-vanor Eva!



Kram, Gunvor

2008-10-17 @ 21:51:14
URL: http://gunvors.blogg.se/
Postat av: Monicao

Har svarat i min blogg.



Kram Monica

2008-10-18 @ 21:45:39
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se/
Postat av: lenislenis

Tack för utmaningen. Du får kika in om du är nyfiken på svaren ;-)

2008-10-19 @ 02:39:46
URL: http://lenislenis.blogg.se/
Postat av: Elin

Vilka fina kort du gör Eva :)

2008-10-20 @ 18:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0