Utmärkelser/Awards och frågor

Från flera stycken trevliga och duktiga stämpelkompisar har jag fått olika "utmärkelser".
I´ve got a lot of awards from my dear stampfriends.


Från Ingela har jag fått denna
 




Från Monica O har jag fått denna






Och hela vägen från Tyskland från Heike har jag fått denna

And all the way from Germany from Heike I´ve got this one





Meningen är att jag i min tur skall vidarebefordra dessa olika utmärkelser till andra stämplare/bloggare.

Men jag inser att det blir svårt.

Det finns så många man vill ge dessa till så det är svårt att välja.

Dessutom har redan många fått dessa utmärkelser.



The point is that I in my turn will forward these various awards to other stampingfriends and blogger.
But I realize that it will be difficult.
There are so many friends that I want to give these to, so it´s difficult to pick out some.
Besides the most of them have already received these awards.

Men jag är jättestolt och glad över att jag fått alla dessa utmärkelser och vill rikta ett stort TACK till alla de som gett mig dem.

But I'm so very proud and happy that I got all these awards and would like to say a big THANK YOU to everyone who gave me them.

Dessutom fick jag för ett tag sedan från två andra härliga stämpelkompisar Louise och Lenislenis ett antal frågor om mina läsvanor.
Jag är ledsen tjejer att jag inte hunnit svara på dem ännu men det kommer nog en dag.
Tack även till er.


Kommentarer
Postat av: Cicci

Vilka fina flaskhängare du gjort. Så mycket roligar att ge bort vin då.

Gattis till dina awards. Det är du värd.

Kramiz

2008-11-26 @ 22:17:52
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Sara - SaGam

Vill bara kika in och önska en härlig adventstid! Jag har aldrig provat på att göra flaskhängare..kanske vore nåt!!?

2008-12-02 @ 22:11:20
URL: http://sagam.blogg.se/
Postat av: Stämpelboden

Hej!

Vi på StämpelBoden letar efter smultron att trä på vårt strå?

Kanske kommer du och dina alster bli ett av dem?!

Vill du veta mer om vår bloggjakt eller bara få lite inspiration?

Då är du välkommen till vår blogg & glöm inte att lämna ett spår....

http://stampelbodens.blogg.se

Kramar från Bloggjägaren Anneli

Tanken är att detta ska kännas lite nyare och mer spännande...

Glöm inte att spara å maila mig länkar på bloggar med StämpelBoden alster! :D

2008-12-06 @ 15:58:56
URL: http://anneli.segeson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0