Utmärkelse igen



Inte mindre än två stämplande tokiga goa vänner  har gett mig denna utmärkelse, tack Chruss/ och Monica .
Jag vill passa på att skicka denna utmärkelse vidare till alla er "där ute" som gör min och vår hobby till allt det roliga den innebär.
Det är bara att titta ute till vänster under alla mina länkar för att förstå hur många ni är som jag uppskattar, hämtar idéer och inspiration från.
Stämpelvänner som man alltid kan "skrika på hjälp till" om man fastnat, inget förstår eller annat.
Svaren och hjälpen kommer alltid!
Och gåvor får man också av alla dessa vänner med jämna mellanrum, bara denna veckan har jag fått underbara stämplar från tre stämpeltokiga tjejer. TACK!
Vi är ju ett gäng här i Malmö som träffas med jämna mellanrum och stämplar och har jättejättekul.
Alla har inte en blogg men jag vill ändå här lyfta fram även er tjejer för ni är lika härliga ni.
TACK allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0