Nya kort för Gummiapan

Dags för mig igen att blogga i mitt DT-uppdrag för Gummiapan

På det första kortet har jag använt mig av stämpeln "prickig blomma" och texten "Inte bara ett år äldre utan även ett år bättre" Så sant så sant.
Jag har färgat in stämpeln med distressdynor, sprayat lite lätt med vatten och stämplat det på akvarellpapper. Tekniken brukar kallas "falsk akvarell".
Kompletterat med lite twine och pärlor. Enkelt och rent.
 
 
 På nästa kort har jag använt samma teknik men med stämpeln "stor rudbeckia".
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

På det sista kortet för denna gång har jag stämplat "mellanstor krumelur"
med versa mark dyna och embossat med vitt embossingpulver.
Därefter har jag "duttat"med Distressdyna över och efter det torkat lite
lätt med en bit papper över hela motivet.
Kompletterat endast med texten "Krya på dig".
 
 
 
 
 
 
Tack för att du titta in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0