Till en "liten" tjej

Min älskade brorsdotter har fyllt 9 år, man fattar inte var tiden blir av.

Jag gjorde två nog lite typiska tjejkort till henne. Ett från oss och ett från farmor.





Det första är detta med den söta fjärilsflickan från Magnolia.

Tjejen är målad Promarker.
Jag har dekorerat med blommor, pärlor, glittor o band.





Denna stämpel kommer från Pema

Även här har jag målat med Promarker.
Dekorerat med blommor, pärlor, glitter, 3d-lack och fotohörn.



Sen fick det ju bli ett litet kort till goa lillebror också.

 

Stämpeln kommer från Whipper Snapper.

Tycker han är så rolig den där katten där han kikar upp ur sin kruka.

Kortet har samma målning och dekorationer ungefär som de andra två korten :-)))

 

Ha en bra söndag.

 

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Jätte fina kort.

Älskar alla fjärilar.

Kram Elin

2011-05-15 @ 21:08:13
URL: http://elinpysselochkort.blogspot.com
Postat av: Lise-Lott G

Åh, vad många fina kort du gör!



Ha det gott!



kram Lise-Lott

2011-05-19 @ 16:36:28
URL: http://liselottg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0