Lite nya kort

Dagarna och veckorna går så fort och man hinner inte alltid med allt man tänkt sig.
Men vi går i alla fall mot rätt håll nu, ljusare och ljusare blir det.
Härligt.

Lite pyssel finns det tid för ibland trots allt, och här kommer nu lite kort jag gjort den senaste tiden.





Var ju bara tvungen att göra ytterligare ett kort med "vår hund".

Han blev så dålig för två veckor sedan, bakbenen och bakdelen ville inte hålla honom uppe och han bara låg här.
Ville inte ut och kissa och inte äta nej ville ingenting.
Det var hemskt. Vi befarade det värsta.
Men peppar peppar han fick kortisonmedicin av veterinären och nu är han som vanligt igen.
Vi hoppas det håller även sen när han inte skall ta sin medicin längre.

Detta kort jag gjort här ovan, fick en av mina bästa väninnor, visst är texten underbar?





En som också varit väldigt sjuk, är en annan väninnas lille pojke.
Även han är på bättringsvägen, det är så skönt.

Det här kortet fick han.





Storebror som det så klart också varit jobbigt för, fick också ett litet kort.


Tyckte det var lite kul med att göra några småkort, alltid bra att ha hemma.
Och det blev lite "frimärksstuk" över dem.







Jättekul att göra och som sagt användbara till det mesta.






Sist ut för denna gång är ett kort med en stämpel från October Stamps.

Enkelt och bara lite hälvpärlor som dekoration.


Ha det så bra i vårvärmen(?) och vårsolen (?)


Eva


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Jätte fina kort!

2011-03-19 @ 09:01:25
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: Chruss

AH, vad skönt att höra att vovven blev bra - det gör så himla ont inom en för man vet ju aldrig hur ont de har.

Underbara kort, det med octoberstamps var ju bara för läckert!

Tycker du är så duktig med småkort, likadant de du tipsade om på stämpelsnacket - jag tycker det är jättesvårt, men en rejäl utmaning, nångång ska jag väl bli nöjd!

Här fick vi 1,5 dm snö igår så maken har precis plogat. Solen skiner och takdroppet är igång igen så det ska nog bli vår!

KRAM

2011-03-19 @ 12:24:23
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: Monica =)

Hej där!

Dina små "frimärkskort tycker jag blev ursnygga!!! Nåt jag får testa vid tillfälle =)



Ha en skön påsk!!

Monica

2011-04-21 @ 21:10:06
URL: http://monica66.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0