Award

Av den härliga Chruss har jag fått denna award



Det gör mig mycket glad och stolt. Tack kära Chruss!

Och det allra bästa är att med awarden följer ett presentkort på 5 $ i Digi's With Attitude's webbshop!
För att få presentkortet måste jag
 
* berätta 3 annorlunda saker om mig själv
* nominera 5 bloggar för awarden och berätta det för dom
* visa upp blogg awardens logga (ovan) i min blogg och länka den till http://digiswithattitudechallenges.blogspot.com/  


Mer detaljer finns här 

It makes me very happy and proud. Thank you dear Chruss!

The best part is that with this award follows a voucher for $ 5 in Digi's With Attitude's online store!
To get it, I must
 
* tell three different things about myself
* nominate five blogs for
this awardand thell them that
* show up Blogger Award logo (above) in my blog and link it to http://digiswithattitudechallenges.blogspot.com/ !

You can also find more details here !


Okej då, tre saker om mig.....................

* jag tycker det är jättekul att sjunga. Har länge tänkt att anmäla mig till körsång.
* jag har jobbat på samma företag i 36,5 år
* jag älskar att cykla. Den bästa motion jag vet



Okay then, three things about me .....................

* I love to sing. Have for a long time thought about start to sing in a choir.
* I have worked in the same company for 36,5 years
* I love to bike. The best exercise I
know


Och nu till den svårast delen, att nominera 5 stycken av alla de vars bloggar jag gärna besöker ofta.
And now to the hardest part, to nominate 5 persons of all them where I often visit their blog.

Ingela
 

Annica 

Ingrid 

Sara 

Lenislenis  


Hälsningar/Regards från/from Eva
 

 



 













Kommentarer
Postat av: Ingrid - Inola

Grattis till utmärkelsen och tack snälla Eva för att du skickade den vidare till mig. Det värmer!

2011-01-20 @ 22:28:11
URL: http://inola.blogg.se/
Postat av: Sara-SaGam

Tusen tack för utmärkelsen Eva. Jag tar den till mig och funderar ett tag...

2011-01-23 @ 18:11:20
URL: http://sagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0