Några nya kort med Magnoliastämplar

I mitt DT-uppdrag för Scraproom har jag gjort några nya kort.



Här erbjuder Tilda från Magnolia ett äpple.

Målat med Promarker. Lite glitterlim på regnbågen.

Mönstrat papper från Maja Design.

Dekorerat med band, blommor och bokstavsstickers.




      

Jag har skurit ut den rosa cardstocken i 15x30 och vikt på mitten till ett 15x15 kort.
Därefter skar jag av knappt hälften av cardstocken på framsidan.

Sen stämplade jag flickan från Magnolia och färglade henne med Promarker.
Fäste sedan denna så att den sticker upp en bit ovanför den halva framsidan.
Jag har dekorerat med lite glitter i diademet och dragit lite med en silverpenna runt handskarna, underkjolen och ovandelen av klänningen.

I övrigt har jag har dekorerat med rosa blomma och med rosor med metallbaksidor.

Mönstrat papper från Maja Design.





                    


Här har jag gjort ett nytt Stafflikort.
Tycker den här vikningen är kul.

Jag har använt mig av en stämpel från Magnolia och färglagt med Promarker.

Underbart mönstrat papper från Maja Design.

Dekorerat med rosa blommor, blomcharms med brads, ett satinband, bokstavsstickers och små blingmosaikstenar.


Önskar er en skön helg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0