Magnoliakort

Ja då var man igång med att jobba igen efter operationen av mitt högra ringfinger.
Det känns bra att få komma igång.

Fingret är dock inte bra ännu, det är fortfarande svullet och ömt och går inte att räta ut helt ännu.
Men läkaren säger att det tar tid så jag får väl tro på det då.
Och så gör jag mina viftande övningar med fingrarna precis som de sagt.

Får väl ge mig tåls även om jag har svårt för det. Vill ju att det ska bli bra omgående bums.

Jag har i alla fall kommit igång med "pyssleriet" och gjort två kort för Scraproom med nya stämplar från Magnolia.




 

Först ut är detta kort med "hemlgt meddelande" :-)
Alltså ett kort där Grattishälsningen ligger dold bakom, men som kommer fram när man för den övre delen av kortet åt sidan. Den är fäst i sidan med en brad mot underdelen.

Beskrivningen av detta kort hittade jag här för ett tag sedan.

Visst är det kul och fiffigt?

Här har jag använt mig av Magnolias stämpel, Wilma with rose.
Texten kommer från Reprint.

Bakgrundspapper från Cosmo Cricket.

Dekorerat med metallblomma och ros samt band.

Lite Cracle Paint i Wilmas öron och lite glitterlim på rosen.





Här har vi Edvin som bär på en ros.

Jag har målat honom med Promarker.
Lite lack på rosen och bladen.

Texten Grattis kommer från ett av Reprints set.

Underbart vårmönstrat papper från Ladybug and friends.

Dekorerat med rosor, prydnadsbär, band och en söt fjäril.

Tack för att du tittade in i min blogg.



Kommentarer
Postat av: Maya

Åhhhh så utrolig søt den hunden var :)

Kjempeflotte kort!!



Tusen takk for hilsen i InkyWings bloggen,

jeg har brukt en punch fra Martha Stewart på langsidene.

Flourish edge punch, heter den.



Klem fra Maya :)

2010-03-06 @ 01:36:13
URL: http://mayas-hobbyblogg.blogspot.com/
Postat av: Bredefelicia

Hello! Very interesting and professional site.

2011-06-15 @ 11:27:50
URL: http://bredefelicia.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0