En liten pizzabox

I mitt DT-uppdrag för Scraproom har jag tillverkat en liten "pizzabox" som den kallas.



         

Den är verkligen lätt att göra och så användbar eftersom den inte blir så stor.
I färdigt mått så blir den cirka 10x10 cm.
Man kan fylla den med allt möjligt kul eller gott.

Här hittade jag beskrivningen på den.

Jag har klätt den med mönstrat papper från Magnolia.

Dekorerat med hjärtpins, blommor och fjäril.

Dekorerat även med de små söta "blingmosaikstenarna" som du ser uppe i högra hörnet.
Föll för dem direkt när jag fick dem i mitt paket.

Ett vitt hjärtband har jag satt runt locket på asken.

Och när det då är jag som gjort något så måste det självklart vara något litet stämplat med i alla fall :-)
Det fick bli den lilla lilla stämpeln med "kram" från ett av Reprintseten som jag stämplat på en tag som jag fäst i en av blommorna.

Tack för titten.





Kommentarer
Postat av: Cicci

Det var ett tag sedan jag kikade in.

Gillar pizza-boxen massor. Måste prova!

Kramiz

2010-03-28 @ 15:32:12
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Gunvor

Den är verkligen fin!

Kram, Gunvor

2010-03-28 @ 19:14:19
URL: http://gunvors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0