Två nya kort och lite info om ett event

Jag har gjort ytterligare två kort för Scraproom.

 

Först ett kort med den söta sittande flickan med blommorna som kommer från Magnolia.
Färglagd med Promarker. Klippt ut flickan och satt henne på de utstansade cirklarna. Sen satte jag även på lite glitterlim på hennes scarf på huvudet.
De färgglada mönstrade papprena kommer från My Minds Eye.


Jag har satt ett brett tunt satinband på kortet och ovanpå det ett annat band med små hjärtan.
Jag har använt mig av ytterligare ett band och det är de vita blommorna som jag klippt ut en och en från ett band och fäst på kortet.


Utöver det har jag dekorerat med blomma, utstansade kvistar och små blingmosaikstenar.





På detta kort har jag använt mig av stämpeln från Magnolia med den söta hunden.
Har färglagt med Promarker.
Satt lite lack i öronen på honom och lite glitter på blomman.

Mönstrat papper från Basic Grey.

Dekorerat med band, blomma, små blingmosaikstenar och "gammalt  mynt".

Grattis har jag satt med små alfabetsstickers.


Och så lite information om ett kommande Event:



Kostnad för hela eventet 650 kr
insättes på bankgiro 5394-7099. OBS! Bindande anmälan.
Senaste anmälnings och betalningsdag 3 maj.







Kommentarer
Postat av: Gunvor

Jättefina kort Eva! Och jag önskar jag kunde komma ner tll "eventet" men det hinns tyvärr inte med :(

Kram, Gunvor

2010-04-18 @ 09:52:02
URL: http://gunvors.blogg.se/
Postat av: Chruss

Snygga kort Eva - och tack för din kommentar om min ATC! Jag är ju lycklig ägare till ett av dina också!

KRAM!

2010-04-18 @ 17:50:13
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0