Lite kort för Scraproom

Har gjort lite vårkort av material jag fått från Scraproom.





Ett avlångt kort 15x7 cm.
Ett kort som går väldigt snabbt att göra och som är väldigt olikt mig eftersom det nästan inte är något stämplat alls :-).
Har istället använt mig av en stickers från Penny Black.
Men något var jag ju tvungen att stämpla annars vore det inte jag :-), så det fick bli en liten swirl från MM.
Fjärilarna har jag klippt från ett härligt band där de sitter i rad.



Nästa kort är också avlångt, 15x10 cm.
Här har jag använt mig en stämpel från ett Clear Stamp set från Penny Black.
Underbara och så användbara.
Målat med Promarker.
Papper och brads från MM.

Alfabetete Chop Sticks.
Prickigt band.



Slutligen ett litet kort 8x9 cm.
Dessa är så bra att göra av stuvbitar och bra att ha hemma om man skulle behöva ett kort till en blomsterbukett e.d.

Har använt en clear stamp stämpel från MM som jag färgat in med Versa dynor och sen duttat lite lätt med vatten på
Därefter har jag stämplat det på akvarellpapper.
Har även satt på lite glitterlim på blomman.

Mönstrat papper och brads från MM.

Blomband bakom det stämplade motivet och cardstocken till detta.

Vill också passa på att slå ett slag för mässan och pysselträffen nästa söndag den 29 mars som Scraproom anordnar.
Läs mer om mässan bl.a i Scraprooms blogg.


Kanske vi ses där??

Kommentarer
Postat av: mariem

Så härliga kort Eva! Jag känner extra vårkänsla här.

2009-03-20 @ 19:20:29
URL: http://quip.blogg.se/
Postat av: DesignAnnique

Som vanligt är dina kort så läckra - och ännu läckrare i verkligheten!



Har en utmaning till dig i min blogg...

2009-03-22 @ 10:50:09
URL: http://designannique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0