Fler mappkort

Som jag skrev i förra inlägget så har jag gjort fler s.k. mappkort.
Tycker de är jättekul att göra.

Här kommer därför några till.



Först ut är den här mappen.
Stämpeln med den söta pojken kommer från Scraplyckan.
Satt lite 3d-lack på fickor och knappar.
Stansat ut blommor och fäst med en halvpärla på.



Nästa är en mapp med en blomstämpel från Forma Hantverk.
Textstämpeln är jag mer osäker på var den kommer från.
Och så några rosor som ju verkligen blivit oerhört poppis den senaste tiden.
Då måste man så klart hänga med :-)



Och sist ut, i alla fall denna gång, är denna mapp i lila.
Stämpeln med flickan på kommer från Ateljé Lektyg och Hantverk.
Samma här med texten minns inte heller var jag köpt den.

Alla motiv är så klart målade med Promarker :-)

Och vill ni se en gång till hur dessa mappar ser ut inuti så titta i förra inlägget.

Önskar er fortsatta sköna sommardagar!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Wow aå mycket fint du skapat. Måste genast prova.

Kramiz

2009-04-25 @ 22:16:11
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: carina

Ja de är ju helt bedårande..KRAM

2009-04-26 @ 10:13:07
Postat av: Ingela

Hejhej!



Tummen upp Eva!!! Dom är jättefina och nu måste jag verkligen testa att göra ett mappkort :-)



Sköt om dig!



Kram Ingela

2009-04-26 @ 18:20:08
URL: http://scrappeliscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0