You made my day award i mängder

image163

Jag vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig för att visa för er alla goa stämpelvänner hur glad jag är för alla dessa "You made my day awards" jag fått.
Det värmer så långt långt in i hjärtesjälen så ni vet inte!
Ni finns där ute i hela långa Sverige på olika platser, en del av er har jag inte ens träffat i "riktiga livet" men det känns ändå som man gjort det och att man känt varandra hela livet.
Det är så otroligt så det går inte att beskriva.
En del av er vet att vi under 2007 haft mycket problem med sjukdom i vår familj och att vi fortfarande till viss del har det även under det nya året.
Då värmer det så gott med alla dessa varma ord och utmärkelser.
Tack till bl.a
chruss
monica
annica
louise
ingela
cardsofmaria/

Jag kan bara skicka tillbaka denna underbara award till er alla som gett mig den och till alla er andra som jag också har så mycket fin kontakt med och glädje av när det gäller vår hobby.

Ni finns alla i mina länkar i min blogg och det finns också en hel del som inte har blogg men ändå vet att jag uppskattar er.

Tack och kram till er alla från Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0