Har fått en utmaning

Av en stämplande vän Elisa har jag fått en inte helt lätt utmaning.

Länka till den som utmanat dig.
Berätta sju sanningar om dig själv.
Utmana sju stycken i slutet av ditt inlägg.
Lämna ett meddelande till den du utmanat

Ska försöka.

1. Jag är rädd för djupt vatten, badar aldrig på ställen där jag inte bottnar.
2. Jag gillar inte att köra bil, har inte kört bil på ungefär 5 år.

3. Jag älskar att cykla. Tar min röda cykel vart jag än skall nästan och får mycket nyttig motion på det viset.

4. Är lite petig när det gäller skrynkliga kläder. Trots brist på tid så stryker jag allt jag har på mig, vill absolut inte visa mig i något skrynkligt. Problemet är bara att när jag väl kommer fram dit jag skall så har det nystrukna hunnit bli skrynkligt. Sysslar jag med onödigt jobb kan man undra ibland.
5. Jag har jobbat på samma företag i snart 34 år! Trivs jättebra.
6. Har varit sambo med samma gubbe i 30 år. Det finns faktiskt dagar när jag funderar på vad det beror på :-)
7. Är lite för glad för choklad.

Nu utmanar jag:
 
Annica
Erika
monica 
Agneta 
Maria 
Ingela 
Sofia 



Lycka Till!

Kommentarer
Postat av: Cards of Maria

Tack så mycket. =0)
*vink vink*
Maria

2008-01-20 @ 03:42:47
URL: http://www.cardsofmaria.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0