Samma grund - två olika kort

Med samma färgnyanser på cardstock och mönstrat papper har jag gjort två olika kort.

image47

Det här är det första med en av mina riktigt favvostämplar från Penny Black.
Kortet är gjord med s.k. falsk akvarellteknik och storleken på kortet är cirka 15x15.
I dom utstansade fastenerna har jag satt små "blin-bling-stenar" samma som till höger på det stämplade motivet.
Det är egentligen till att pryda mobiltelefonen med men jag tycker de kommer till mycket bättre användning här :-).

image48
 
Här är det andra som blev lite annorlunda i storlek, cirka 13x11. Stämpeln kommer från
Sparkle n Sprinkle (tror de heter så?). Här har jag färglagt med min Promarkerpennor.

Kommentarer
Postat av: Chruss

Ljuvliga skapelser Eva!
Fiffig ide med mobilblinget :-DDD

2007-09-06 @ 20:39:50
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: Helena

massor av fint sedan jag var härinne sist. Tack för du delar med dig :)
/Helena

Postat av: Patrickalicia

Informative website! Thanks!

2010-11-16 @ 15:52:10
URL: http://patrickalicia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0