Jag har blivit taggad!!!!!!!!! :-)

image72
Jag har blivit taggad av en av mina stämpelidoler - Chruss - och oj vad stolt och glad jag är.
Det är så kul att kunna inspirera andra och att få så många uppskattande kommentarer och inlägg med bl.a. beröm för att jag testar olika tekniker.
Jag tycker själv det är så kul att läsa och ta del av olika tips och tekniker och sen få chans att testa detta.
Som vanligt är det ju den där tiden som aldrig riktigt räcker till.
Just tekniken med s.k. falskt linne som jag testade för ett tag sedan har så många uppskattat och tackat och själva testat och det glädjer mig.
Kommer snart att lägga upp några till kort med denna teknik så snart de har nått mottagarna.

För mig finns det så otroligt många jag vill tagga.
Sjävklart tillhör chruss en av dem. Det är så kul vid alla kontakter "brev/mailledes" med Chruss för alltid finns det med någon rolig kommentar som man bara blir så GLAD av.
Och sen är det så klart Gunvor som var en av mina första kontakter när jag startade denna hobby. Oj vad många mail och frågor jag plågade henne med i början, att hon stod ut :-)

Men sen kom jag att tänka på Sara. Dina fina "tekniksidor" var nog ett av de första ställen jag hittade olika tekniker att testa på. Bra beskrivet för en nybörjare och mycket tips man fick ta del av. Fördelen då i början var också att allt var på svenska.
Efter hand som man vande sig mer och mer vid "främmande språk" så hittade jag fler tekniksidor men Saras förblir ändå de allra första.

Ja det finns så många man vill tagga, egentligen ALLA vars länkar jag har med i min blogg, och säkert några till, men det är ju lite svårt.

Men sammanfattninsvis utan alla er roliga, kunniga och alltid lika generösa stämpelvänner i detta land, och andra länder, hade jag  nog inte varit där jag är i dag i denna hobby.

Kram Eva

Kommentarer
Postat av: Chruss

Du är go' du!
Kram

2007-07-26 @ 20:42:09
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: Sara - SaGam

tack Eva! såå roligt att få bli uppmärksammad...

2007-08-01 @ 23:20:35
URL: http://www.sagam.blogg.se
Postat av: Patrickrebecca

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2009-02-16 @ 14:27:34
URL: http://patrickrebecca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0